معرفی مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید لاریسا کیش

معرفی:مرکز خرید لاریسا در بخش غربی امیر کبیر واقع شده است.این مرکز تور کیش زمستان 97از 8 طبقه تشکیل شده که 5 طبقه فتور آنتالیا نوروز 98روشگاه و 3 طبقه اختصاص به پارکینگ اختصاص داده شده است.امروزه تعداد  زیادی از مسافران تور کیش برای خرید به این مجتمع میروند و تمام لوازم مورد نظرشان اعم از پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشتور کوش آداسی نوروز 98، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم ورزشی میتوانند براحتی در کمترین زمان خریداری کنند.این مجتمع برای هر شخصی با هر سنی برای خرید در این مرکز خرید این جزیره زیبا بسیار جذاب میباشد.مسافران تور کیش میتور کیشتوانند در زمان خرید  کردن سری ب رستوران این مرکز خرید بزنند و از بهترین غذا هاتور کیش دی 97ی آن نوش جان کنند.این مرکز خرید همچنین دارای سینما نیز میباشد که تور ارمنستان نوروز 98 مسافران تور کیش میتوانند بعد از خرید های خود به سینما بروند و با دیدن یک فیلم جالب خستگی را از بدن خود دور کنند.

مرکز خرید لاریسا کیش

 


بازارچه حافظ کیش

یکی از بازارچه های معروف تور چین نوروز 98جزیره کیش که در میان اهالی کیش و گردشگران بسیار محبوب وتور کیش بهمن 97 معروف است، بازارچه حافظ است که به دلیل نزدیک بودن به هتل ها و رستوران های معروف جزیره بسیار بازدید دارد. این بازار تمامی مایحتاج افراد و گردشگران را با بهترین قیمت و کیفیت بهتور هند نوروز 98 عرضه می رساند. 

یکی دیگر از ویژگی های این بازار نزدیک بودن به خط ساحلی خلیج نیلگون فارس است که می توان علاوه بر پیاده رویبلیط مشهد نوروز 98 بر روی ساحل به خرید نیز پرداخت. گردشگران تور کیش که بتور کیش اسفند 97ه دنبال بازاری خوب و کم هزینه هستند میتوانند به بازارچه حافظ سر بزنند.

 

 

بازارچه حافظ کیش

 

بازارچه حافظ کیش


مرکز خرید ونوس کیش

یکی از مراکز خرید مدرن و به روز جزیره کیش کهتور کیش تور کیش نوروز 98در سال 75 افتتاح گردیده است، مرکز خرید ونوسهتل های کیش می باشد. این مرکز خرید دارای 2 طبقه با 310 مغازه با انواع کالاهای مارک و مرغوب می باشد. محصولات این مرکز خرید شامل پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، اسباب بازی و ... می باشند که مسافرین عزیز تور کیش می توانند با قیمتی مناسب خرید نمایند.

تور کیش نوروز 98گردشگرانی که به دنبال مرکز خریدی خوب هستند، مرکز خرید تور مشهد هتل درویشی نوروز 98ونوس پیشنهاد می گردد.

 

مرکز خرید ونوس کیش

 

مرکز خرید ونوس کیش


 

مرکز خرید ونوس کیش

یکی از مراکز خرید مدرن و به روز جزیره تور کیش نوروز 98کیش که در سال 75 افتتاح گردیده است، مرکز خریقیمت تور کیش نوروز 98د ونوس می باشد. این مرکز خرید دارای 2 طبقه با 310 مغازه با انواع کالاهای مارک و مرغوب می باشد. محصولات این مرکز خرید شامل پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، اسباب بازی و ... می باشند تور کیش هتل ترنج نوروز 98که مسافرین عزیز تور کیش می توانند با قیمتی مناسب خرید نمایند.

گردشگرانی که به دنبال بلیط مشهد نوروز 98مرکز خریدی خوب هستنتور کیش هتل شایان نوروز 98د، مرکز خرید ونوس پیشنهاد می گردد.

 

مرکز خرید ونوس کیش

 

مرکز خرید ونوس کیش


مرکز خرید رویا مال کیش

یکی از بهترین مراکز خرید کیش  تور کیش هتل مارینا نوروز 98مرکز خرید رویا مال می باشد. که مجموعه ای از برند های اصل و روز دنیا است. این مرکز خرید در سال 94 به هدف تبدیل رویا به واقعیت احداث گردیده است که امروز به جرات می توان گفتتور شیراز نوروز 98 از برترین مراکز خرید کیش می باشد. این مجموعه دارای چندین طبقه تجاری و اداری است که آماده پذیرایی از گردشگران خواهند بود.

در مرکز خرید رویا مال انواع پوشاک زنانه و مردانه، لوازم خانگی و الکترونیکی، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی و تخصصی گریم، کیف و کفش، سیسمونی و ... را عرضه می نماید. همچنین از هتل مشهد نوروز 98امکانات این بازار می توان به لابی، پارکینگ، رستوران و کافه، صندلی برای استراحت گردشگران و ... اشاره نمود. مسافرین عزیز تور کیش می توانند خریدی دلچسب را در این مجموعهتور مشهد هتل درویشی نوروز 98 تجربه نمایند.

 

 

مرکز خرید رویا مال کیش

 

مرکز خرید رویا مال کیش





:: برچسب‌ها: مراکز خرید لوکس کیش,بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: